Friday, May 27, 2011

Pulang ke pangkal jalan..

Assalammualaikum...hahaha..
k psl tjuk kt ats nie bukan la aku ssat smpai ta jumpe jalan kan..hehe..mksud kat sini da sampai seru untk aku balik ke segamat semula..huhu... Nak buat cam mne...da nme pun student so kene la berkorban ap saje untuk terus cemerlang dalam kehidupan nie..haha..ayat da melalut..huhu..oke la fine..kne trime kenyataan bahawa esk sy kene balik! huh!..bukan ta suke tp tu la..cam ta ready..cuti skejap sngt..nak2 lagi kami student diploma uitm hnye diberikn sbulan sahaja cuti..untung laaa ipt len..huhu.. Asenye ta puas lagi nak jmpe kwn2 lame..lum smpat jumpe dowg, da kne pkir psal blik campus.. Bagi owg2 yang dduk sgmat jgn la trase aty..bukan ta sudi utk mnetap di sgmat tp cume trase bosan je mnetap di kampus sgmat tu dgn k'adaan utan d'skeliling..huhu.. Tapi tape..at least rase duka nie terubat la jgk sbb dpt jumpe kwn n owg tersayang..eceh!! mlampau...hahaha.. Tdla..sbb nak blik kan nt jarang plak balik snie.then die pun sggup trun bangi so g la jumpe dy..oke la.ta nk la mengarut sngt psl bnde nie..so kwn2 yg nak blik sgmat tu selamat kembali ke sgmat n chaiyok2!!! trus kn p'juagan anda dlm bdg msg2..hehe..ta lupe jgk pde kwn2 yg len yg msih b'cuti gunekn mse anda sbaiknye...hahaha... so oke..la jmpe lg..bye!!

No comments:

Post a Comment