Sunday, April 17, 2011

setiap perbuatan kite ade blsannye...hehe ;)

hohoho~~ lme ta post smethng kat snie..sory..aku b'sara jap..tp now nie aku ng hapy n aty nie melonjak2 nak story smethng..hmm...agk2 korg la kan..ape kaitan ngn tjuk ats ngn k'gembiraan aku nie??? hehehe...tdla..bukn ap pun..sje nak wat gmpak...hahaha..gini..kawe na kabo kat kmu smue nie..i'm so hapy coz ade owg da dpt blsn dr ape yg dy buat kat aku dlu..dy kne smethng yg sbijik dy wat kat aku..hehehe....ekh!! ta bek nye glak kn owg..huhu..tdla..bukn ap..juz nak tekan kn kat snie ye SEGALA AP YG KTE BWT KAT OWG AKN DPT BLSN NYE NNT..so bnde nie snanye hnye kate2 kosong je kot..tp ble da cmnie aku p'caye bnde tu bukn la hnye omong kosng shje k!!..hehe... tape laa..yg pntg now nie aku puas aty.. bnde tu naturally blaku kat dy n bkn aku yg na bls2 dndam nie..hahaha..dndam ke??? ta la...bg aku bnde da jd...so jd la..tade dndm smpan dlm aty..tp kte kne seda ade yg lg b'kuase yg akn bls sgle p'buatan tu iaitu Allah S.W.T.. ;) so b'ingat la sblum kne n pk dlu sblum buat...hmmm...kan..free2 da kne...rse kn ap yg aku rse??? but its k..p'ngjrn utk aku n smue owg jgk yg sudi bce la post nie kn..hehe.. so buat bek b'pade2 bwt jhat jgn skali k!! lntak la owg nak wat ape pun kat kte tp yg pntg kte jgn bwt jhat ngn owg..klw ade owg iri hati t'hadap kte un its oke..smue owg ta perfect tp kte bole wat dri kte nmpk perfect..u get it??hehe..so syangi la owg disekeliling kamu n hargai la mereka..jgn jd GUNTING DLM LIPATAN or smethng yg mcm tu la..phm2 sndr la kn..lalalala~~ oke la..i thnk stkat ni jla dlu ea..nt klw free kte smbg story2 lg oke..?? lg un buln nie bz lg2 na final nie..so aku kne wat prepration yg t'baik utk b'juang kat final t..hehe..for mmbe2 yg akn b'juang b'same2 utk final nt gudluck jgk kat kowg smue!!! do the best!! chaiyok2!!! ;p

No comments:

Post a Comment